При описанието на всеки продукт е написан срокът за който може да бъде изработен или дали е наличен на склад.Това е срок даден от производителя за изработка на дадената стока,след което са нужни няколко дни ,за да бъде доставена до адрес.
Работното време на Мебели Нова е написано на сайта и ако сте звънели извън него вероятно никой не ви е отговорил.Може да ни оставите съобщение чрез формата за контакт на сайта ни и ние ще се свържем с вас.Консултантите ни се стараят да отговорят на всички пропуснати обаждания.
Направените банкови преводи от нашите клиенти се отразяват от 1 до 3 дни в сметката ни в зависимост от банката,от която се изпраща сумата.Изключения правят само преводите направени от гишета на същата банка.Справка за постъпилите суми в банката се прави за всеки изминал ден.
Когато дадена стока е налична на склад или вече е излязла от производство се предава на куриерска фирма.Всички клиенти се уведомяват по телефон за това и при желание им се дава номер на товарителницата,по която могат да проверят как се движи пратката и кога евентуално може да бъде доставена от куриера.
Цената за доставка се калкулира спрямо количеството на избраните артикули,техните килограми и размери.За поръчки над 2000 лв доставката е безплатна.Стандартните цени за доставка са от 5,60 лв и достигат до 89,90лв.Цената за доставка се калкулира спрямо стойността или вида на артикулите в поръчкарта.
Доставки се извършват до всеки град и село на територията на България.Артикулите се доставят до входа на жилищната сграда или най-близкото възможно място,съобразено с габаритните размери на превозното средство.Ако до адреса на който желаете да се извърши доставката се стига по не асфалтиран път ,трябва да се провери допълнително дали е възможна доставка.
Всеки клиент на Мебели Нова ,Физическо или Юридическо лице получава документ с касов бон.Този документ служи,като гаранционна карта и гарантира за извършеното плащане.
За всяко направено плащане било то по банков път или с наложен платеж се издава документ за направена покупка,която се явява и гаранция на самия продукт .
Всички размери посочени в описанието на продуктите са външни и включват най-външните габарити за дадения артикул,включително цокли и первази.
Възможни са несъответствия в цветовете от снимковия материал на сайта и действителните цветове на продуктите.Разминаването в нюансите може да се дължи на индивидуалните настройки на вашия монитор.
На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. При явно несъответствие на получената стока със заявената клиента трябва незабавно да свърже с нас. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил клиента.
Мебели Нова доставя голяма част от продуктите си с куриерска фирма до адрес на клиента. Ако при получаване на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай клиента незабавно трябва да се свърже с Мебели Нова и да уведоми за проблема. Рекламация се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.
Клиентът трябва да уведоми Мебели Нова и да направи снимки на стоката за по бързо разрешаване на проблема.За да се удовлетвори рекламация клиентът трябва да подаде информация на имейл:novakosko@abv.bg
При случай на рекламация, връщането на стоката до Мебели Нова се осигурява от клиента за негова сметка.
Рекламацията задължително трябва да е придружена със снимка на повредения/счупения артикул или елемент,в противен случай рекламацията няма да бъде уважена.Рекламацията се счита за приета единствено и само след потвърждение за нейното получаване.
За стоките, които подлежат на гаранция, клиентът ще получи гаранционна карта, в която са описани случаите на гаранционен сервиз. При нискобюджетните стоки или при определени производители гаранционна карта не се издава. За такава служи касовата бележка, която клиентът получава заедно със стоката.
Във всички останали случаи важат Общите условия в сайта на Мебели Нова.
Всеки клиент поръчал стоката онлайн има право да я върне в 14 дневен срок от датата на получаването,ако тя не му хареса или не отговаря на очакванията му.Стоката се връща обратно в склада на Мебели Нова добре опакована в оригинална опаковка,като разходите за връщането са за сметка на клиента.За повече информация виж Общите Условия.Изключение правят мебели,които не могат да се върнат ,поради естеството им.
Имате няколко начина на плащане при правене на поръчка.
– Плащането при доставка (наложен платеж) става при доставяне на поръчката.
– Онлайн плащането с карта се осъществява чрез Борика и приема всички видове кредитни и дебитни карти VISA, MASTERCARD и Maestro.
– Плащането по банков път се отразява в рамките на 48 часа (2 работни дни). Ако изберете този начин на плащане молим Ви да изпратите потвърждение на имейл: novakosko@abv.bg с платежното нареждане!
– Можете да закупите вашите продукти и на Изплащане ( лизинг ), като изберете из между “УниКредит Кънсюмър Файненсинг”, БНП Париба, ТБИ Банк!
Мебели Нова предлага стоки на изплащане, като работи с лизингови компании партньори. Клиента сам попълва формата за кандидатстване, като данните му се изпращат към финансовата институция, която е избрал. Кредитодателната компания се свързва с клиента и го уведомява дали е одобрен или не. Мебели Нова не е лизингова компания, а само доставя желаните продукти след като клиентът е одобрен.